Tumba lepiej tu ni¿ tam
Spotykamy siê w grze z wspania³a magi±, nierealnymi istotami oraz niesamowicie fantastycznymi krainami. Nie jest to jednak miejsce jak wszystkie inne. Dobro i z³o nie istniej± w formie granic, lecz jako wybory moralne, których dokonywaæ musi g³ówny bohater. Nie wie jednak w jaki sposób mog± one wp³yn±æ na jego przysz³e losy.G³ównym bohaterem gry jest tytu³owy wied¼min. Dla osób nie bêd±cych w temacie wyja¶niam, ¿e Wied¼min to wojownik szkolony od najm³odszych lat i specjalnie modyfikowany poprzez ró¿ne mutacje. Jego g³ównym celem ¿yciowym jest walka z potworami takimi jak wilko³aki, smoki, o¿ywieñcy i wszystkie inne kreatury znane z gier RPG. W odró¿nieniu od typowych gier tego gatunku, Wied¼min nie bêdzie posiada³ bohatera, którego podstawowym celem ¿yciowym jest walka z potworami by uratowaæ ¶wiat, lub jak±¶ piêkn± niewiastê. Nasz ¶mia³ek to samotnik, który traktuje mordowanie ró¿nych pokrak jako pracê daj±c± zauwa¿alne profity, czyli pieni±dze.Bardzo nowatorskim rozwi±zaniem s± walki w grze. Nie bêd± one polegaæ na ci±g³ym r±baniu w przycisk myszki licz±c na to, ¿e im szybciej przyciskamy, tym wiêksze szanse zwyciêstwa. Wied¼min ka¿dy cios wyprowadza inteligentnie i z pe³n± kontrol±. Gracz przez ca³y czas musi byæ nastawiany na pe³n± akcjê poniewa¿ to on (lub ona) kontroluje zamachniêcia mieczem. Podczas pojedynków wa¿nym elementem bêd± oczywi¶cie posiadane umiejêtno¶ci.
Ka¿dy wied¼min nosi z sob± dwa miecze. Pierwszy z nich u¿ywany jest tylko do walki z potworami, drugi natomiast wêdruje do r±k gdy stanie przed nami wróg w postaci cz³owieka.
Ka¿dy z mieczy oferuje trzy ró¿ne style walki. Zale¿nie od sytuacji zdecydujemy, z którego chcemy skorzystaæ. Oprócz tego dodatkowo ka¿dy z tych styli mo¿na rozwijaæ. Gdy np. w jednym ze styli osi±gnêli¶my ju¿ trzeci poziom mo¿emy albo zdecydowaæ siê na zdobycie czwartego poziomu, lub te¿ dodatkowego wyæwiczenia kilku pobocznych umiejêtno¶ci przydatnych we w³adaniu stylem na trzecim poziomie. Ca³y system wydaje siê byæ lekko zamieszany, w rzeczywisto¶ci jednak tak nie jest. Wszystko jest intuicyjne i bardzo proste w obs³udze.
Oprócz zdobywania umiejêtno¶ci do walki nasz heros potrafi tak¿e podnosiæ inne cechy. Zdobywaj±c do¶wiadczenie i przeskakuj±c z poziomu na poziom poprawimy tak¿e swoj± si³ê, szybko¶æ, wytrzyma³o¶æ, zrêczno¶æ i kilka innych cech okre¶laj±cych bohatera.
Wygl±da na to, ¿e Wied¼min na nowo zdefiniuje gatunek gier RPG. ¦wietne wykonanie, niesamowity ¶wiat oraz wci±gaj±ca fabu³a sprawi±, ¿e gra zab³y¶nie nie tylko w Polsce lecz na ca³ym ¶wiecie.
Offline
hehe ja tu wiecej zrobilem niz na swojej stronce
Offline